سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دبیرکل حزب موتلفه‌ اسلامی:

به انتخاباتی باشکوه فکر می‌کنیم پرده‌دار دانستن رییس جمهور مایه تاسف است تاسیسات هسته‌یی رژیم صهیونیستی زیرچکش موشکهای دوربرد ایران قرار دارد ... 

دبیرکل جمعیت موتلفه اسلامی گفت: « چانه‌زنی دولتهای بزرگ برای جلوگیری از پیشرف علمی و فن‌آوری ایران در تاریخ مناسبات دولتها و ملتها امری مضحک و درعین حال غیر عادلانه است و چه معنایی می تواند داشته باشد؟»

محمدنبی حبیبی در پایان نشست شورای دبیران حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اجلاس گروه 8 و پیشنهادهای آنها به ایران، گفت: « اینکه دولتهای غربی حق ایران در داشتن نیروگاه هسته‌یی و استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای پذیرفته‌اند را می‌توان گامی به جلو تلقی نمود، ولی این به تنهایی کافی نیست»

وی افزود: « اینکه آمریکا و چند کشور اروپایی که خود در فن‌آوری هسته‌یی پیشرفتهای قابل ملاحظه‌ای داشته‌اند و دارای سلاحهای کشتارجمعی و شیمیایی هستند، به ایران بگویند شما دیگر به جلوتر نروید و فعالیت نکنید و به هر چه رسیدید متوقف شوید و استفاده صلح‌آمیز هم از انرژی هسته‌یی نداشته باشید، براساس چه منطقی صورت می‌گیرد؟ اگر رسیدن به قله‌های رفیع دستاوردهای علمی در این رشته امر مذمومی است، چرا آنها این پیشرفت را متوقف نمی‌کنند؟ اگر ممدوح است چرا ایران از آن محروم بماند؟»

متن کامل ...

 


نوشته شده در  شنبه 83/8/2ساعت  4:12 عصر  توسط خبرگزاری آزاد 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
دستگیری مدعی ارتباط با امام زمان (عج) در چالوس
[عناوین آرشیوشده]