سفارش تبلیغ
صبا ویژن
موسس پایگاه خبری یزدنا در مطلبی با عنوان یزدنا و آمریکا در وبلاگ خود بصورت تلویحی به ارادت دوجانبه گروههای مدعی جریان دموکراسی خواهی و دولت امریکا اعتراف نموده و خواستار تنظیم نامه ای برای جلوگیری از تحریم سایتهای مدعی دموکراسی خواهی شد !


 زمان زاده در وبلاگ خود می نویسد : "دوستان عزیزی این چند روز در تماس های خودشان از فعال نبودن سایت خبری یزدنا گلایه شدیدی داشتند (که البته به حق و درست است و نتیجه اش هم دلگرمی من و دوستانم برای فعالیت بیشتر)،  که چرا سایت یزدنا خراب است.

در توضیح این مشکل باید بگویم   طرف قرار داد من یک شخص و مرتبط با شرکت طراحی وب در تهران بود که با شرکت   carno.net از زیر مجموعه شرکت آمریکایی    www.buyavps.com    طرف قرار داد بود . این شرکت در برنامه های جدید خودش سیاست های تحریم هاست سایت های ایرانی را اعمال کرده و نتیجه اش غیر فعال شدن چندین سایت از جمله یزدنا شده است.

شاید اگر آمریکایی ها بفهمند که با تحریم شرکت آمریکایی برای خدمات ندادن به ایرانیان بیشتر به جریان دموکراسی و آزادی بیان ضربه می زنند این کار را نمی کردند. چه خوب بود که کاربران و وبلاگ نویسان ایرانی نامه ای منتشر می کنند و این مطلب را به اطلاع دولت آمریکا می رساندند."


نوشته شده در  پنج شنبه 87/4/13ساعت  4:16 عصر  توسط خبرگزاری آزاد 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
دستگیری مدعی ارتباط با امام زمان (عج) در چالوس
[عناوین آرشیوشده]