سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ایران دیپلماسی - پایگاه جهان متعلق به تشکیلات اصولگرایان تحول خواه چندی است تلاش میکند تا به دلایل خطی و جناحی " که بارها از سوی مسئولان بلند پایه نظام مذموم نامیده شده " به تخریب دادستان تهران اقدام نماید .



 این پایگاه در خبر اخیر خود اعلام نمود به دنبال ادعاهای اخیر در مورد پرونده فروش سوالات کنکور دانشگاه آزاد، منابع آگاه از احتمال جابجایی مرتضوی دادستان تهران خبر دادند.

در این گزارش جهان مدعی شد پیش از این قرار بود تغییر دادستان تهران همزمان با پایان دوره دوم ریاست آیت الله شاهرودی بر قوه قضائیه صورت بگیرد، اما برخی مسائل موجب شد تا گمانه زنی ها در ارتباط با تغییر زود هنگام وی قوت بگیرد. 

نکته جالب توجه اولین کامنتی است که توسط کاربران احتمالی و در جهت ربط دادن این مسئله به پرونده سردار زارع درج شده است . 

این شایعه در حالی توسط این پایگاه منتسب به زاکانی درج می شود که سالار کیا هرگونه مطلبی در خصوص جابجایی دادستان تهران را تکذیب نموده است . با عنایت به پیوستگی بین این رسانه و دبیر تشکل موسوم به اصولگرایان تحول خواه پیش بینی می شود این برخوردهای خطی و خلاف مصالح نظام در این برهه حساس همچنان ادامه پیدا کند . 

لازم به ذکر است این دعوای سیاسی مورد توجه گروههای اپوزیسیون در داخل و خارج قرار گرفته و موجبات تخریب گفتمان اصولگرایی را ایجاد نموده است .

 


نوشته شده در  پنج شنبه 87/4/13ساعت  4:22 عصر  توسط خبرگزاری آزاد 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
دستگیری مدعی ارتباط با امام زمان (عج) در چالوس
[عناوین آرشیوشده]